четврток, февруари 02, 2006

plivanje vo prasina:)

(naslovot, osven toa shto go prepisav od romanot na Isakovski bidejki mi se sovpadna so kontekstot na postot, nema ama nikakva vrska so sodrzinata na romanot)

Si sedam doma. Ova mi e mojata oaza. Zaboravam deka ovde ziveam veke 5 godini. T.E vo mojot stan, t.e stanot ne e moj ama nekako nikoj ne me brka od nego pa si go zavikav moj.
Iako ne go poseduvam ova e edno od najvrednite raboti shto gi imam. Ne se raboti za vistinsko vladeenje so parce prostor, se raboti za pesok vo koj kako noj mozam sekojpat da si ja skrijam glavata. Vo nego ima predmeti koi gi kupiv, koi gi kupuvam, naogjam, koi gi beram. Po malku nalikuva na muzej, po malku na scrapbook, no vo nego me ima mene, jas sum nasekade. Sekoe parce go imam napolneto so sebe, i toa e toa shto ovoj stan go cini prekrasen, volsheben...se razbira za mene.
Sekogash se raduvam koga se vrakam.
Iako e losho osvetlen, ne e renoviran od moeto raganje (ovde sum gi preziveala prvite godini od zivotot), ovde sum napravila prvi vistinski investicii (ovaa kutijava na koja shto pisuvam, a i taa prethodnata shto faka prasina levo od nea, TV, pred se knigi od koi mi pagjaat policite i eden kup rasfrlani ploci). Ovde gi imam site spomeni od site meguvreminja i meguprostori vo koi sum bila i minuvala. Ovde se moite ikoni, plakati i figuri na bogovi. Ovde se moite hramovi i relikvii. Ovde predmetite dishat.
Na prozorcite ima prazni vinski sisinja pretvoreni vo sveknici, na masata ima ucebnici i recnici, pod masata ima nesredeni smetki i dnevni (besplatni) vesnici...

se faka prasina, mora da se cisti, redovno
inaku prasinata e zagusliva

nekoj den ke go napustam ova mesto bidejki ne sum kadarna da ziveam vo zemja so minimalen broj na soncevi denovi vo godinata
sepak, ovde nikogash ne me dosegnuval stud...
a i prasinata, onaa donesena do sekade, onaa koja shto lebdi vo vozduhot...

deneska procitav deka tokmu zaradi prasinata zajdisoncata se tolku prekrasni

(potocno vo headway, upper-intermediate...koga go vodam toj kurs mnogu mi se spie...yebiga 11 cas na predavanje vo denot mi e)

1 коментар:

Алекс рече...

лепо