сабота, јуни 25, 2005

and now for something completely different

Ajde sega da premineme kon neshto interesno shto ne praktikuvam da go pravam, imeno ,na ozboruvanje na moite drugarki....nema mnogu da gi ogovaram ke kazam samo edno: ne se salam...
A inaku, i ke gi opravdam, bidejki i mene mi se slucuvalo istoto.
Na primer edna od niv veke tri dena po red me bara vo 12 (vcera vo 1.30) na polnok i me prasuva – v grad si?
Druga pak, prv sms praka nekade vo 11.30 (pristojno, pristojno) i mi veli vaka- aj da se najdime, pisi kaj si shto si....jas ne prakam odgovor bidejki go prespivam smsot. Posle gi citam dvata sledni otkako se razbuduvam...
Posle eden sat (pomalku pristojno) mi doagja sms od tipot – lele ne znaeme dali da odime vamu ili tamu aj kazi kaj si tamu ke odime....vidlivo se ima podispijaneto do tolku shto ne registrira deka ne i vrativ odgovor na prethodniot...
Jas sum vo krevet, vo faza gledam film sho go trkalam cel svet i nema sansi da stanam da pratam sms (preku internet da se razbereme, nemam kredit normalno da prakam klasicno)
Vo meguvreme uspevam da zaspivam i po tret pat dobivam sms od prethodnata pacientka so naslov – maniana, vo 3.30...
t.e i nedostigam, uzasnoJ...deckoto ja tera da si odat doma a taa ne saka a da bev tamu , 3.30 normalno ke ni se cinese sosema pristojno vreme za pozdravi i cestitki po sms poraki...

zemajki vo predvid deka telefonot celo vreme mi bese vo profile – outdoor (ne znam kako se sluci toa neshto), i mi svirese nekoi cudni melodii...mojata zacudenost koga me budi devettata simfonija za edna obicna poraka bese prilicno golemka

inaku vcera legnav da dremam vo 1 casot i me razbudi prvata poraka vo 11.30...sega sum alive and kicking posle 16 casa spienje ( so nekolku pauzi, a i tie filmovite koi brmcea poveke ne gi gledav otkolkushto gi gledav)

zamislete si situacija – 4.30 sabajle a me razbuduva lavez od kuce, na dvd...i scenata od summer of sam na spike lee koga sinot na sam mu veli na crnoto kuce – mr. Dog I’ll do anything you want, a mr.dog mu veli – I want you to go out and kill! Kill! Kill!

Potoa se budam povtorno (ili prethodno) I sfakam deka Adrien Brody e gay

I posle toa se budam vo 8 sabajle i ja slusam new york na frank sinatra vkupno 10 pati pred da stanam i da go pobaram daljinskoto....

Ama, i pokraj kosmarite na minatata nokj, letoto moze da zapocne...

No job, no money, no problemJ

4 коментари:

Анонимен рече...

Mene mi lichi deka nekoja ili "all of the above" od tie drugarki ili se vo depresija i slichna nevolja ili ti se pushtaat.

Mene vo globala dosega mi se nema slucheno nekoj da mi dzvoni vo docni chasovi bez prethoden dogovor ili razbiranje, a da ne odgovara na edna od tie dve opcii.

Анонимен рече...

Mene vo globala dosega mi se nema slucheno nekoj da mi dzvoni vo docni chasovi bez prethoden dogovor ili razbiranje, a da ne odgovara na edna od tie dve opcii.



e chudo golemo de.pa denes sme 2005 godina eejjjj...
svesti se.

Ania рече...

aiii....dali gore imame klasicen slucaj na sizofrenija???

Анонимен рече...

No brain too...