недела, октомври 02, 2005

sudoku sathurday and sunday

Prvo zboruvav so dve mladi majki. Dvete pomladi od mene. Ednata mi pokaza luzna od carski rez. Prvata si otide doma vo 23, drugata polovina chas podocna.Potoa nekoi ameri sakaa da go dopijam nivnoto pivo, ne mozhele poveke. Posle toa zboruvav so nekoi nepoznati lugje za toa kade ima najeftino jadenje vo Wroclaw, i vo koi pierogi ima poveke sirenje.
Posle toa, na primer, me prashuvaa shto bi se slucilo dokolku nekoj moj ucenik bi me sretnal navecer vo nekoj klub. Im odgovoriv deka nema shansa, bidejki vo mestata kade shto jas odam ne vleguva nikoj pomal od 21 godina, demek.
Vo meguvreme slegov dolu, i pushtija Prodigy, i sfativ deka nemam igrano na Prodigy od dalechnata 99ta, i taka, sega imam vo 2005. toa vo stvarnost beshe dozivuvanje na vecerta. Podiumot se ischisti, lugjeto gledaa shou vo traenje od 15 minuti. Posle toa go dopiv pivoto od amerite i go napushtiv mestoto so cutsvo deka izvrshiv skvernavenje.
Najposle otidov vo Maniana. Amerite imaat obozavateli. Site im kazuvaat vo kolku prekrasna zemja ziveat. Se nashol i nekoj od Kanada. Samiot zbor Kanada predizvika strahopocit kon novodojdencite na masata. Dobija pokana za zurka. Polskiot del od drushtvoto se ispijani i si otide doma. Polsko-makedonskiot del od drushtvoto (dva clena) prvo go dopija pivoto i potvrduvajki deka vecerta e cudna, isto taka si otidoa doma.
Cekajki na noken avtobus resavav Sudoku. Tolku mnogu se vnesov shto ne sakav da slezam na mojata postojka. Sabajleto resavav Sudoku od 12-14. Otide denot po gjavolite. Vikendite se prekratuvaat koga covek ima vo raka cela kniga so sudoku. Sudoku e delo na satanata.
Posle toa si mislam, zoshto da pisuvam pismena na kompjuter i da ja pecatam i kopiram...po gjavolite, jas nekako zavrshiv sredno so prepisuvanje na prasanja od tabla...opravdanie za izgubenoto so Sudoku vreme.


Ej, a denes vecer ke odam na teatar da go gledam Clorkwork Orange...recenzija, se nadevame, ako ne me fati napad na mrza – utre.

1 коментар:

The Goddess рече...

Clorkwork Orange?!... na teatar? vidi gi be tie poljacite :). Moras racenzija, ziti se ;). A za Maniana, od tolku so mi ja ima opisuvano Eva, koga go procitav imeto duri i slikata mi izleze od mestoto :)... Eden den mozebi i ke manime edno zaednicko polsko pivo tamu :)