среда, август 17, 2005

abre koja osnova? ami kritika?


Normalno se pisuva togash koga ke te pogodi nekoj maler ili pak koga ti e uzasno dosadno ili pak koga ti e maka da pravish bilo shto drugo. Raka na srce, za mene, za cudo na nekoi lugje, pisuvanjeto bilo sekogash ubav nacin za korisno ili nekorisno ispolzuvanje na slobodnoto mi vreme. Znaci covekot moze slobodnoto vreme da go iskoristi za mnogu raboti. Toa moze da bide edna rabota na koja shto ke i bide nasoceno celo vozmozno slobodnovremensko vnimanie shto kaj mene se cini nevozmozno ili pak, moze da bide all-in-one. Znaci vo momentot na pisuvanjeto moze istovremeno da se gleda televizija (t.e slusha), surfa na internet, pie i jade, zboruva na telefon itn...toa moze da vlijae ili pak da ne vlijae na kvalitetot na pisuvanjeto. Sepak, smetam deka ako veke covek pisuva blog....kvalitetot na postovite i ne e nekoj biten faktor. Mene blogot mi e za toa da ne mu se sekiram na kvalitetot. Mojot blog e moja ckrtanica. Voopshto ne me zagrizuva toa shto dobivam nekogash mailovi so recenici kako na primer „bitolska smizla shto nema videno podaleku od sirok sokak”, ili pak „treba da izvadish dve tretini od slikite na sajtot, nemash ni gram talent za fotografija.”, ili kako eden od dolnite komentari od tipot „shkica be...drn drn...bitola...drn drn...moronka...” (me mrzi da otvoram pa da pastam...ama vo globala taka ja interpretirav porakata}

Dobrodojdovte vo mojata tetratka. Ova e tetratka. Se pisuva, crta, lepi slikicki od zivotinsko carstvo. Moderni vreminja bre...obicnite tetratki ne mi se interesni pa si napraviv virtualna, sekogash e so mene, mnogu si ja ljubamJ Da sakav da stanam pisatel ke pustav rakopisi po izdavacki kukji. Da sakav da se zanimavam so nekakva si fotografija sigurno ke se tresev nad sekoja slika shto bi ja objavuvala, bi gi lupala na nekoi drugi sajtovi (ete, kako neispolnet fotograf amater so ambicii da bide otkrien i da ima izlozba nekojpat vo zivotot pa makar i posmrttno). Da sakav da sakav.... shteta shto ne mozam da peam na blogot i toa bi go pravela, mnogu ljubam da peam. Si snimivme so bratuced mi pred nekoja nedela I unplugged.

E sega, dali jas si postavuvam kriteriumi?
Edinstveniot kriterium shto si go postaviv e deka nema da postiram za nitu edna licnost shto licno ja poznavam a da ne znae za toa i da nemam dobieno dozvola. Toj e eden od moite osnovni kriteriumi vo web prostorot. Za mene edinstveno pravilo na toj prostor kade shto znam deka sekoj moze da procita ili vidi shto na nego sum ostavila e da ja pocituvam privatnosta na drugite lugje i koga veke neshto kritikuvam, da ne kritikuvam covek, tuku tekst ili slika...t.e ona shto sum go procitala ili videla. Toa e za mene edinstvena osnova za kritika, sekoja druga e izlishna i „moronska.” (imase edna takva kriticka shkola...koj studira knizevnost znae)

Kade bev dosega?
Madzermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalo.....dvorce, domakinsko, senka, muabet i sopska. I taka cel mesec, najmal broj na izleguvanja na red-carpet-sirok-sokak zonata vo mojata nightlife kariera. Idealen nacin da se pomine letoto. Pa duri i tetratkata ne mi nedostigashe ama bash ich. Edinstveno problem bese toa deka mi nedostigase elektricniot cajnik i deka sekojdnevno morav da gi vezbam ramenata so pumpata za voda za da ja navadam loznicata. Ama vredi, senkata e nezamenliva.

Vo meguvreme mi go isklucile telefonot :-( ne plakash eden mesec i otide...the best of EU

2 коментари:

The Goddess рече...

Kade bev dosega?
Madzermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalo.....dvorce, domakinsko, senka, muabet i sopska.
Хахахаха... по се изгледа и ќе го развиеме туризмот во Маџермаале. На крај па не се само Пелистер и Широк Сокак атракции во Битола Ч)

Анонимен рече...

da be!a pa jas si mislev po nekoja sluchajnost kje te sretnam vo bitolata.lesna si za pronaogjanje ako si izlezena.imash neobichen pogled.po se izgleda do ochite e:)