сабота, април 30, 2005

Za vcerasniot den, zaebaniot flashback i najsreknata tvrdina na svetot.

Ne znam zoshto ama mene ovaa Indija veke pocnuva da me kosi....se raboti za toa shto dolgo vreme ne sum sposobna da napisam nishto konstruktivno shto ne e povrzano so Indija...se raboti pred se za toa deka nauciv mnogu, doziveav mnogu i od toa ne mozam da se oslobodam i zaminam, tuku taka. (vovedot, kako shto ke se vidi posle dva reda, nema vrska so prodolzenieto, no za da ne ja rasipam avtenticnosta na iskazot ne promenuvam nitu edna zapirka)
Ushte eden neuspeshen pocetok na wroclawska prolet. Denovite gi pominuvam po pat od edno do drugo ucilishte, po pat niz zelenite ritcinja na avtopatot Poznanj- Wroclaw (koj e daleku od ideata za avtopat). Rabotam vo Prusice koe se naogja 30 kilometri severno od mojot roden grad. Stanuvam vo 6; si doagjam vo 6 popladne.
No se naviknavme, ne e tolku losho i toa. Mi nedostasuva kupot vreme shto go imav za sebe lani ova vreme, iako bev pod najgolemiot stress vo mojot zivot. Angliskata korekta ne me ostava da napisam stress so edna bukva.
Deneska denot mi pomina vo pusenje cigari so sluzitelkata, slusanje kako mojata sopatnicka bila najeftina nevesta na svetot (kupila nevestinski fustan za vrednost od 500 denari), jadenje turska baklava, simit pogaca i pienje tocno sedum kafinja.
Vo meguvreme bev i na internet i prv pat vo zivotot on.net me iznervira...ama ona v kraj. Slikata so Dzordz Bush i pokojniot Karol Wojtyla e krajno nevkusna i mi se cini deka prv pat vo zivotot sum zgrozrena od neshto shto treba na drugite da im e smeshno...no, nejse
Se vrativ doma vo 21h. Vkluciv Caf? Del Mar. Pijam nareden (osmi) maxwell house I pusham (mi e strav da brojam koja po red) l&m lights. Beram kodovi od L&M bidejki ima izvlekuvanje za Ipod. Sakam Ipod. Nema nikogas da gi ispratam, no toa ne go menuva faktot deka sakam ipod. Osven toa sakam da odam na pust ostrov, ili barem na Goa...pak pocnuvam so Goa.....grrrr

Ednash bevme vo Vagator. Bese skoro zajdisonce. Plazata bese opkruzena so karpi I na nea nemase skoro ich lugje. Pocna da se stemnuva i vo shackot pocnaa da svetat sveki. Sedevme so sopstvenicite piejki soleno lasi. Ni raskazuvaa deka denes vo 5 satot sabajle mozele da se vidat delfini.
Jas delfin imam videno samo ednash- koga bev mala na televizija go davaa flipper, a I ajkula 2 (the fallen dolphin) sum go gledala so trodimenzionalni naocari vo kinoto shto edno vreme beshe pretvoreno vo disko, a sega e pretvoreno vo propala investicija so koncert na bugarska turbo folk dzvezda od vreme na vreme. Si zamisliv apsolutna tisina, prekinuvana samo so zvuk na more I proektirav delfin koj skoka niz nevidliv trapez vo moj pravec. Jas sedam na masa, 20 metri pred golemoto more (da, se ushte tvrdam deka e more) I mojata dogorena cigara (wills classic – regulars) ja frlam vo pepeljarata. Proektiram show pred moi oci…odam da se kapam. Ne se plasam od meduzi i tsunami.
Nad Vagator ima rid (dobro de, gi ima nekolku). Na vrvot na ridot ima tvrdina izgradena od portugalci. Jas ednas se kaciv do pola rid ama posle toa si pomisliv deka sum vo Indija, a vo Indija ima zmii i so taa imbecilna misla potrcav nazad. Ne se kaciv do gore.
Taa tvrdina e srekna tvrdina. Dolgovecna, vecno soncana i svedok na milioni zajdisonca i trilioni delfini koi sekoe utro skokaat niz nevidlivi trapezi.
I ich ne i e gajle za nekakvi si zmii.

Ooooooooooooooooooom swit ooooum.

1 коментар:

Анонимен рече...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!