недела, август 08, 2004

ete sum de ete sum

Значи човек да не можи на 3 недели нецели насамо да ве остави одма викате....
епа викајте што да ви правам јас сум деклариран непишувач на блогови од интернет кафе и тачка. Сега ама ич не ми се пишува пост бидејќи се вратив од Битола и тоа беше против моја воља, и пак сум фрустрат најголем и ми треба време да ми помине малку.
А инаку си поминав супер свадби, ора, чочеци, седенки, музика на увце, горско, цајкани, врнежлив Охрид, врнежлива Битола
Една убава работа сега засега како за недела пладне во Вроцлав е сончево време!!!!Овде не врни тралалалаала
(ме чекаат 2 месеци дожд прашина и кал, како да не се радувам на 2 дена сонце годишно)

другото сега е ставено на пауза, во траење од една недела
после тоа следува една голема голема равенка со 5 непознати

и не сум јас крива што на тагборд некој ставил реклами кон други сајтови да му се сневиди, ако не ви се бендиса пишувајте на тагот и за извесно време ќе си исчезнат сами

И сите да се потпишите за референдум!!

еј ама е шарено





Нема коментари: