четврток, август 26, 2004

aj da napisam nekoj zbor

se naogjam vo Vasant Kunj. Toa na hindu ti znaci neshto kako proletna dolina. Denes procitav vo Times of India deka Vasant Kunj kako kolonija od kategorija b preogja vo kategorija c. Znaci, dragi moi jas ziveam vo kategorija c, vasant kunj, new Delhi, India
barem zasega
se slusaat glasovi deka kategorijata c ke treba da ja promenime vo kategorija d i da odime na skroz drugo mest pod naslov Noida
ama shto ve interesira vas toa ustvari....

aj ke vi raskazam kako si pominav prvite nekolku saati vo indijava t.e vo aerodromot indira ghandi;

4.5 saati pominati vo avionot za delhi mislev samo na nikotin i vednas cim sletav prodolziv da mislam na nikotin. SLetav vo 4 satot sabajle, zaebanciite na izlezot traea zacuduvacki kratko i srekna i vesela se pojaviv na izlezot od aerodromot za da otkrijam deka normalno ne me ceka nikoj. Bidejki bev spremna na toa deka 90% nma nikoj da me ceka stisnav zabi i sednav pomegju dvajca somnitelni tipovi bidejki nasekade imase isklucivo somnitelni tipovi. Aerodromot vo Delhi izgleda kako zeleznickata vo Skopje koga vrabotenite strajkuvaat. Nema nitu edna prodavnica, sekade e sivo, odnadvor doagjaat neartikulisani zvuci. Morbidno do daske.
Mecka strav mene ne strav.
Zelbata za nikotin e posilna od sekoj strav i predrasudi i jas i moite 10 kuferi hrabro resavame da izlezime nadvor i da zapalime cigara. Taka nie pominuvame niz eden hodnik poln so ventilatori. Posle toa vlegovme vo ushte eden hodnik koj shto najverojatno imase iskluceni ventilatori bidejki vo 1 sekunda se najdov vo sauna i vo glava me pogodi miris koj shto dosega go nemam sretnato vo mojot mlad zivot.
Posle dobri 30sekundi svetiv deka ne sum vo hodnik
jas sum nadvor
ova e nadvor
ova e indija vo 4 sabajle a jas treba da bidam vo nea 6 meseci

kako po gjavolite koga ne mozam da izdrzam ni edna minuta?

navistina ne mozev
vednas do mene lezea edno 50-tina slabi valkani tela
od drugata strana gi vidov prvite riksi
vozacite normalno me namerija i pocnaa da mavtat so racete po mene

jas si se vrativ nazad
no ne sakaa da me pustat, trebase da platam 25 rupii (nad pola dolar) za da vlezam
i plativ:)

posle 2 sati sedenje donarednisomnitelni tipovi
se pojavi edno dete koe se pretstavi kako aman
mi rece deka e od aiesec
i me odnese vo vasant kunj kade mi rekoa deka nemam mesto za spienje

taka da tus docekav posle 24 sati
a krevet posle 48
(od prilika de)

osven toa, sega, e se ok
samo cesto nema struja i so voda e tesko ama koristime kofi:)

mi trebaa nekolku dena da pocnam da ziveam normalno, da pijam kafe, da napravam normalen muabet i da se osvestam
i demek sega sum osvestena

ama seto toa e sepak pred mene

aj, so long and wish me luck
i reallyneedit


2 коментари:

ivo рече...

Aj poshto gledam deka si vo Indija!?
Nekolku soveti od mene:
1.Ne se vozi so riksha
-sepak toa chovek e bre,jas zivotnite gi zalam...
2.Ako si vozach-ne vozi,iznajmuvaj koli i sl.
-da ne reshish nekoja krava ne za drugo
3.Obavezno,dokolku imash moznost posetigo Taj Mahal
okej!? i nemaj gajle,ej Makedonija ne ti bega, tuka e:)

Ania рече...

koga velam riksa ne mislam na riksa-velosiped tuku na autoriksa, taka da ne se sekiraj, edinstven zamoren vo slucajot e asfaltot (ako voopshto go ima)