среда, јуни 25, 2003

Ziveejki vo edna soba, mozejki da izbiram dali da bidam sama ili ne, pochnav da gledam mnogu novi neshta. Ponekogash, mi se cini deka mojata sposobnost da percepiram nekoi raboti e bliska so postarite luge, koi ziveat na selo, na koi shto glavnata preokupacija im e dali denes ke vrni ili ne, dali trevata denes e pozelena od utre ili pak dali petelot denes ispeal 3 ili 4 pati. Pishuvajki go ova se fakam na neznaenje za mislite na starite luge na selo, ne znam duri ni da pishuvam za stereotipi. No sepak, muabetot mi e, pocnuvaat da me interesiraat mnogu novi cudni, obicni, sekojdnevni, banalni, ocigledni, volshebni neshta.

Odnosno, toa mi e cudno bidejki mi se slucuva po prv pat. Ne znam pod kakvo vlijanie sum mozela da bidam. Ne znam kako sum stanala tolku tivka pred sebesi. Ne znam od koga imam potreba tolku mnogu da obrnuvam vnimanie na, navidum, trivijalni neshta. Ete na primer sega, pocustvuvav potreba da go napisham ova. Pred toa se zanimavav so kvazi-fotografiranje. Mi beshe mnogu vazno da gi slikam suvite ruzi na mojot prozorec pod nekoj konkreten agol koj ne uspeav da go dolovam, bidejki mi se potroshija bateriite. Kolku nepravedno! Covek obzemen so zelba da ovekoveci neshto onaka kako shto samo toj go gleda i naednash se pojavuva "change the battery pack". Da imav vo mene pari ke trknev do prodavnica da kupam novi, ama nekako slabo finansiski stoime vo posledno vreme.

Ziveejki vo edna soba mnogu mi e ubavo koga ODMORENA (povtoruvam ODMORENA) ke stanam rano, onaka dobrovolno. Se slucuva od vreme na vreme. Posebno ako e nedela, prekrasno e da se stane rano nautro, da se iskoristi utrinskata tishina I da se otide na proshetka vo bliskiot park. Blagoslov - gi imam 3 vo neposredna blizina, i edna cela gradinka so razigrani vo dvorot deca, za sreka od drugata strana na zgradata.(blagoslov br.2)

Ziveejki vo edna soba sepak, voosphto ne mi e ubavo koga doagja smetka za telefon, a posebno koga e 3 pati povisoka od kolku shto ocekuvav.
Toa znae mnogu da ti skrshi film...

Edno vreme go imav zaginato klucot od poshtenskoto sandache. Beshe li toa mozebi sugerirano od mojata potsvest? ;-)

Нема коментари: