петок, јуни 27, 2003

sathurday 8

Saturday-8: "Surprises!"

how often do you get surprised? tell us about the last time:


Ne bash cesto, mozebi zatoa shto imam nekoe pretcustvo za izvesni cudni raboti koi bi trebalo da me iznenadat...edno vreme me narekuvaa "devojceto koe veruva vo cuda", bidejki cuda cesto mi se slucuvaat a i koga ke se slucat za mene se poveke od normalni.
Mislam deka imam angel cuvar(vo koja i da e forma)

1. someone at your work/school surprised you.

najgolemo iznenaduvanje za mene beshe toa shto go poloziv ispitot po angliska literatura (pred 2 godini) na prvo. Situacija da 60% od lugeto ne se pojavija na ispit (znaci - zedoa opravdanija) a od preostanatite 40% polozi samo 5%, megu koi i jas.....toa ne da beshe cudo tuku isto kako da pobedish na lotarija.



2. one (or both!) of your parents surprised you.

Me iznenaduvaat redovno. Posledno mi go spasija rodendenot koga upadnaa so mnogu vino i pici....inaku jas planirav skromen precek so kafe i biskviti...a i da ne zaboravam deka zaradi toa shto tatko mi pushtashe glasno muzika komshivkata sega ne mi veli "dobar den"(shto i ne go racunam za golema tragedija)

3. the weather surprised you.

Imashe edna scena kako da e zemena od prviot del na "omen" (koga ke zagini popot)....Izigravav turisticki vodic i i go pokazuvav na edna gostinka Tumskiot Ostrov, srceto na Wroclaw i odednash pocna da duva mnogu silen vetar i da pagja GRAD. Posle toa ne samo shto pievme aspirin tuku imavme i modrici.

4. your best friend surprised you.

Irchi nekolku pati dokaza deka se grizi za mene, bez ogled na se' M&M se skoro sekogash tuka koga se potrebni, a bogami i koga ne se:)

5. someone that you really respected and looked up to surprised you.

Do I respect anyone?? :))))) (dzast dzouking)

6. your child/someone you were responsible for taking care of surprised you.

Fala bogu nikoj ne e zavisen od mene

7. you surprised yourself.



Toa e najstrashno....mnogu cesto se iznenaduvam samata sebesi vo nekoi reakcii na nepredvidlivi i predvidlivi (kao) raboti
So drugi zborovi, nikogash ne velam "nikogash"


remember - the surprises can be good or bad, big or very small. :)

Нема коментари: