среда, септември 17, 2003

malce za vozovite so koi dopatuvav i do ovoj kompjuter

Mnogu sakam da patuvam so vozovi. Povtoruvam, poveke sakam da patuvam so voz otkolku so avtobus. Mi se dopagja prazno kupe kako prazna soba. Mi se dopagja onoj ritmicen zvuk koj te tera da zaspiesh tokmu togash koga navistina ne smeesh. Mi se dopaga toa shto vozot ne zastanuva na sekoja benziska pumpa po polovina saat (zboruvame za IC) Mi se dopagja toa shto vozot ne e kombe koe odi za Bitola ili Budimpeshta, tuku e ednostavno voz i ovoj pat me nosi doma, vo Wroclaw.

(hmmm, dali jas rekov doma? Po se izgleda doma e tamu kade shto ti se cd-injata, kompjuterot i toplata voda)

Ona shto ne mi se dopagja vo vrska so vozovite e toa shto za EC na relacija Budimpeshta- Katowice plativ ni poveke ni pomalku tuku 8878 forinti, odnosno nad 500 forinti poveke od minatiot pat pred pomalku od polovina godina.

Znaci, moїe da se zakluci deka so ogled na toa deka nekoj tamu e protiv toa da jas gi sakam vozovite, reshil, osven toa shto me natera da cekam 6 saati na zeleznicka i me natera da odam vo sosedniot westend shoping centar za da vidam shto se nema da si kupam, ushtwe mi ja zgolemuva cenata so pocetokot i krajot na sekoj nareden semestar. (znaci nareden fakultet posle ova navistina ne doagja vo predvid)
Ushte edna rabota ovde ne se sovpaga (dobro de, ima i drugi) Nikade ne spomenav deka sakam da se vozam so metro a ete i tuka mi go zgorcile zivotot i sega ke si kupam 2 kibriti pomalku.Cenite za cigari i bagaz.

Tezata na ova moe deneshno izlaganje e toa deka Ungarija predvreme treba da vlezi vo EU. Za mene e veke vlezena.

I vajstina nema vrska toa shto lugeto shto rabotat na zeleznicka na internacionalnata kasa ne go vladeat angilskiot jazik. Sama sum si kriva shto ne zboruvam madzarski, pa da me fino lepo ceo svet razume.

Нема коментари: