вторник, мај 27, 2008

жива сум

После два и кусурот месеца не ми недостигаше блогот колку што ми недостигаше пишувањето што било. Милион пати се прашував дали уште ќе постирам или ќе затворам за секогаш. За секогаш, сепак, за мене бил и е многу тежок збор. Го имам само еднаш употребено, оти морав.
Во меѓувреме не станав особено попаметна, побогата или поинаква. Прочитав малце книги, изгледав повеќе филмови и изиграв милион рандом партии на хироус 3. Неколку убави работи се исполнаа а неколку не.
Македонија не влезе во НАТО
Македонија не влезе во финалето на Евровизија.
Дел од грците и дел од македонците си подадоа рака.
Македонија и Полска вчера нерешено.
Полска изгуби на Евровизија.
Почнав да слушам радио Равел онлајн и многу добра музика има да му се сневиди.
Ми се спие.

Нема коментари: