сабота, ноември 13, 2004

Summer time and the living is easy…..ili…stasavme Goa…ili.. Dreams do come true

Prv den. Zlatna plaza. Histericni smsi. Divali – praznik na svetlosta. Beli lugje. Zelen raj. Goa….
Cuvstvata mi se mesani. Tastaturata ne cini sekako. Tesko mi e da pisuvam bidejki vo glavata mi se vrti samo edna recenica I milion prasalnici…Shto potoa? Shto potoa?
Sonceto zajde. Nema dago opisuvam bidejki neme bas biduva da opisuvam zajdisonca. Dovolno e da kazam deka vo Zanzibar Bar vo pozadina odeshe soundtrackot od The Virgin Suicides
Vecerta e tivka, seushte nezapocnata iako veke temno. Od site barovi koi vo tekot na denot mudro molcea se oglasija basovi. Vo rok od 5 minuti dobiv 10 flaeri tocno koga izlegov od kapenje. Se setiv na srednoskolskite denovi koga ja barav Goa na karta...i ja pronajdov...denes ima ognomet...divali e...decata svirat tabla na Calangute...

I kako posle da ne pagjas na kolenapred majka Indija...

1 коментар:

ivo рече...

ha:)i jas ja barav goa na karta,togash beshe popularna goa-ta kako muzika,i morav na eden drugar da mu dokazam deka postoi goa kako mesto:)
filmot,misalam Virgin Suicides e navistina dobar...
drugo...veke ne te chitam:)pochnav da ti ljubomoram:)