вторник, јуни 08, 2004

Imam Match!

Denes potpisav t.n acceptance note, koj e posleden cekor prezemen od moja strana da se najdam vo Indija.
Ke bidam tamu 4,5 meseci.
Pocnuvam da baram tuniki po prodavnici , osven toa mi trebaat dolgi i siroki kosuli. Sakam da kupam cevli koi ke bidat: lesni, formal i casual istovremeno, istovremeno na sonce, dozd i kal, istovremeno i udobni i da gi lici malku. Mislam deka takvi ne postojat.
Od start mi propadna sansata da stanam Bollywood superstar bidejki ne odam vo Bombaj tuku vo Delhi.Od istata pricina nema da ja promenam bojata na kosata vo plava.
Ovoj layout me nervira, mnogu e bled, sega ke go prosaram so linkovi i ostanati gluposti od pretposlednata verzija na JTLSFI.
Vcera napraviv lista na raboti shto treba da gi kupam i napravam pred da se kacam na avion an aeroflot vo Moskva za Delhi. Ete eden del od nea:
da se odblokira telefonot
da se kupi tuniki i kosuli
lonely planet i ostanati vodici
patiki
votka kolku shto moze da se prenesi
kremi za soncanje
site mozni sredstva za komarci
site mozni vakcini
leki X 6, tecnost za leki X 2
polski i makedonski gadgeti
pogolema kartica za aparat
recepti so tradicionalno makedonsko i polskko jadenje
edno 10-tina polski supi vo prav za global village gotvenje:)
itn da ne gnjavam....

Me interesira edna rabota. Koe makedonsko jadenje e nalesno za podgotvuvanje i istovremeno sodrzi globalno dostapni prehrambeni produkti?
Vo zivotot nemam letano poveke od 2 casa, mi e strav najpoveke od avioni.

Aha, i ke rabotam vo Ryan international nekoe si school
So toa Bolivud na misla se staviv. Na kraj kraeva ucenicite vo Ryan imaat navodno snimeno i svoj dolgometrazen film.

Нема коментари: