четврток, април 29, 2004

kulturen shok - a case study

Ima edna devojka. Ja imam videno na slika i znam kako se vika. Zivee edno 200 metri od mene vo studentski dom. Vo toj studentski dom studentite ziveat po dvajca ili po trojca a taa zivee sama. Taka sakala, ja dobi taa sansa i ja iskoristi. Ima blog nema da dadam link zatoa shto ne cini vaka da ogovaram a ushte poveke ne cini da me fatat na delo. Mi imaat i dosta kazuvano za nea, na lugeto im e interesna bidejki doagja od zemja kade shto poveketo od niv bi sakale da ziveat. Toa ja iritira. Taa resila da dojde tuka na pola godina i custvata i se mesani. Vo posledno vreme ne se custvuva dobro i premina kako shto gledam vo vtora faza od kulturniot sok. Kolku e interesno toa shto tie fazi na kulturniot sok gi opfakaat site, bez isklucok. E sega taa e vo najnezgodniot del od taa faza – ja mrazi sobata vo koja shto zivee, go mrazi Wroclaw, gi mrazi site poljaci, cela Istocna Evropa (malce ima problemi so geografija, ama nejse) i e resena da zivee ili na zapad ili na ushte pozapad od kade shto doagja.

Jas od druga strana, citajki go nejziniot blog mnogu cesto i ja razbiram. Ja razbiram potpolno nejzinata zbunetost, site onie raboti koi ja sokiraat, razbiram deka i e teshko, deka e nastinata i ne razbira nishto shto se slucuva okolu nea. Ne ja razbiram vo toa deka redovno odbiva pokani za zurki i izlezi, toa e ona shto ne razlikuva vo situacijata.(ova go znam od licni izvori) Koga ja citam na mnogu mesta klimnuvam so glavata no, i tuka pocnuva interesnoto, sfakam kolku mnogu raboti shto taa gi kazuva deka i se slucile gi interpretirala sosema pogresno. I mi e maka deka gi interpretira pogreshno. Se trudi barem na svojot blog da zvuci tolerantno no nejzinata borba so samata sebe vo seto toa e poveke od ocigledna

A jas pak, sega, posle 4 i pol godini sum poveke od zaljubena vo ovoj grad. (toa se gleda i po nekoi novi linkovi koi gi imam neodamna staveno). Kolku shto poveke sum tuka tolku poveke znam deka ima ushte mnogu aspekti na Wroclaw koi gi nemam otkrieno, tolku mnogu prekrasni lugje koi gi nemam zapoznaeno. Ushte edno denonokie i toj grad ke bide del od EU i kolku poveke toa go sfakam, (ushte eden shok e pred mene ama za toa potoa ) tolku poveke mesani custva se pojavuvaat vo mene. Sigurna sum deka ovoj grad ke bide ushte poubav i ushte poprivlecen i deka nema da ima mnogu devojki koi isto kako mene dosle od daleku a se custvuvaat vo nego izgubeni. (vo mene se ragja vtor lokalen patriotizam hahaah, pred nekoja nedela se karav so eden tip od Warszawa)

Back to her. Treba da ostane tuka do avgust, zivee vo Wroclaw od februari.Ima vreme, ke se promeni. Mene mi trebaa nekolku godini ama taa ja ima taa sreka shto sega pocnuva maj. A Wroclaw vo maj.....
Da imas 20 i neshto godini da bide maj i da bides vo Wroclaw.....
Ushte podobro, da zivees karshi ekonomski fakultet i sekoj den da ima eden kup raboti shto mozes da gi pravis, kup zabavi, koncerti, neleskovacki skari i eftino pivo....... iako tamu voopshto ne studiras....toa ne e ni bitno (i da bide maj i da bides vo Wroclaw)
Baska, da si posledna godina na fakultet i da ne te ocekuva letna sesija


Am I dreaming or what???????

Нема коментари: