сабота, март 06, 2004

protest song

Se cudam zoshto na nas lugjeto ni e odnapred odzemeno pravoto na zimski son. Imame pravo na vecen son, duri i da ne sakame da go upotrebime po edni pati ne e natureno so sila a nemame pravo na edna najobicna rabota shto se vika hibernacija. Se prasuvam zoshto e toa taka koga naucno e dokazano deka vo zima ne se funkcionira pravilno: vozacite redovno zaboravaat da stavat sindziri na trkalata, pilotite ne znaat da zboruvaat francuski a mene ne mi se izleguva od doma osven ako ne moram da odam po cigari.
Ne e fer i tacka!

Kako shto pisuva vo podnalovot na mojot blog, edna od glavnite negovi celi e da prezentira kolku jas toa mrazam zima i edvaj cekam da dojde barem 30 juni.
I vo toa ne mi pomagaat bozikno-pred-valentajnski filmovi od tipot na Love, Actually.
Najpoveke mi se dopadna delot snimen vo cudno soncevata Francija in da middle of December.

I feel it in my fingers
feel it in every bone
Winter is all inside me
And all the outdoor activites won’t go
And I don’t care if it does not have a rhytm
Don’t give a damn about the sound
My feet are getting colder
When winter is around

ref.
I hate the month of march
I’ ll always will
I wear a new winter coat
But it’s cold here still
And I’ll stay at my cold flat
Till winter comes to end
I don’t care it’s Friday
and I have to see some friends
Yeeeeeeeeaaaaah!

it's definitely felt in the wind oooh
it's everywhere I go
I really hate winter
and this is just to show oooooooh ooooooh
and this is just to show

Нема коментари: