петок, декември 26, 2003

crna ruza strikes again!!!

otkako pomina najkomercijalniot praznik na svetot se vrativ vo domot moj, go vkluciv mojot omilen em edinstven kompjuter i reshiv da procitam shto ima novo vo stari kraj. Na jug se razbira nishto novo nema, osven toa shto navodno padnalo sneg, a vo rok od dva dena imashe dva voopshto neinteresni zemjotresi.

vo "Dnevnik" mojata zed za senzacii i aferi me natera da kliknam na sledniot link i da doznaam kako dve zeni so crni mantili i so kulafki na glava brkale idni sumari vo eden od moite najomileni gradovi - Kavadarci. Se razbira nashite novinari pominaa cela nok vo citalnata na nekoja golema biblioteka i prelistuvale vesnici,biblii (sose na Lavey razbira se), izvestai, statistiki, ucebnici za cajkani et cetera i proglasile deka toa e sektata "crna ruza"

Mene pak toa mi asocirase na majkata na edna drugarka, koja pred mnogu godini (poveke od 5 pomalku od 10), me predupreduvase da ne odam na edno mesto oti tamu ima sekta "crvena ruza". Sega, golemoto prasanje e dali crvena ruza e verzija na crna ruza, ili pak , se raboti za dve sosema razlicni sekti. Vtora rabota koja shto me interesira e vo koja od tie dve sekti se nosi kulafki na glava, i od koj materijal im se proizveduvani mantilite.

Guglajki na ovaa tema dojdov i do stranata za eden grad so ime Paracin, koj barem spored svojata web strana e poznat po svoite sekti.

Tamu se zadrzav na opisot na silva metodata.......ama za toa mozebi drug pat a najverojatno nikogash.

vo sekoj slucaj shto bi rekol eden srpski forumash "Ej ljudi jako volim sekte i FURAM se na njih, gde bih ja mogao da nadjem stranice crnih sekti i njihove galerije rituala"

So ovoj izliv na tugj entuzijazam go proglasuvam postot za zatvoren
Zdravo!

sreken bozik
(na tie shto go slavat de)


Нема коментари: