сабота, октомври 16, 2004

nasik diary pt.2 (12 oktomvri)

Nasik nudi golem del od ona shto lugeto vo glavno go ocekuvaat od Indija. Toj e eden od 5tte sveti indiski mest, niz nego tece edna od nekolkute reki kojashto posle svrtuvanjeto na jug stanuva sveta i zaradi toa ednas na 12 godini se slucuva Kumba Mela: nekolku milioni vernici od cel svet doagjaat tuka da se iskapat vo Godavari.

-You know mam, you kill a man and come to Godavari river and, you know, no sin. Clean mam, totally clean
(komentar na nasiot omilen i edinstven vozac Sudhir alias Max)

Lucky them

Veke dva pati se proslapkav vo Godhavari i da znaete deka sum cista, nemam nitu edewn grev, se mi e oprosteno:)

Nasik go sakam bidejki prv pat vo Indija bidov planina. Mene, kako na bitolcanka, mi nedostigaat planini kade i da se svrtam i ova go imam ovde. Dodusha, toa ne se bas planiniu tuku ritcinja so mnogu zeznati vrvovi. Izgledaat kako onie shto se pravat koga si igras na plaza so vodena pesok koja ti se lizga megju prsti. Na sekoj vrv po nekoj hram, okolu sekoj hram eden kup cudni lugje so dreadlocks. Najomilena boja im e portokaleva.
Ima i kanjon
Ima i vodopadi kade vodata gi samari kamenjata cistejki gi od grevovite shto na niv gi ostavile lugjeto.
(A pred mene Arungabad
A pred mene Bombaj
I Goa
Bangalore i konecno Delhi)

Uffff, Delhi...
Nekoj mi pratil poraka na indiskata kartica so slednata sodrzina:

Just a little reminder of the tonight's party. come at 10 and bring your own drinks.

Pojma nemam od kogo e pa ushte potsetuvanje. Ova go zapisuvam ovde bidejki vo porakat ima ogromna doza na ironija. NOKEN ZIVOT NEMAM MIRISNATO OD 5 SEPTEMVRI (toa bese istiot den koga, za inaet odbraa da ne go osvetlat Gate od India)
Needles to say, popladninjata povtorno gi pominuvam sedejki na tarasa.
Slusam Massive Attack na 30 i neshto stepeno sonce...
i moram da priznaam deka Maharashta Wine rulez!!!


od denes postiram po Indian Standard Time...stay tuned for Nasik diary 3:)

Нема коментари: